8 Nisan 2010 Perşembe

BURSA ZİYARETİ

selamaleyküm.dostlar
bu ara sizlere bişey yazıp fotograf atamadım bloga resim atmam yarım oldu digerlerinide atacagım.nedense devam edemedim .

küçük kızımın bursada olmasından dolayı mugladaki torunumuda alıp üc günlügünede olsa gittik
arı gelince gidemiyecez cünkü.


bursanın simgesi ulucamiye gittik torunumu dua ederken cekemedim ama




karede benyokumidare ettik artık





buda bizim eber kasabasındaki bacanagımızın kirazlıgı ziyaretimiz tarihi degiştirmeyi unutmuşuz.habersiz bi tavuk alıp gittik tenekede yaptık cok begendiler






benim BERKAYIMtavugun bişmesini bekleyemedi başladı bile








kovanlarımızın birkısmı







boyada insan saglıgı icin zararsız olan kurşun icermeyen ve de kokusuz olanları tercih ettik sag olsun boya satan arkadaşımız çok yardımcı oldu onada teşekkür borçluyum










buda benim torunum hobileri ARABA veçapkınlık inanın beni zor günler bekliyor bu genclikle sonumuz ne olurki sizce










buda yeni arabası kullanması şimdilk orta arılıgımın altı yoldu orda test sürüşlerini yapıyoruz










Hiç yorum yok: