9 Ocak 2012 Pazartesi

GÖLCÜK /HALIDERE

  1. dostlarım sizlere uzun zamandır yazamıyorum  bloğ ayarları gene degişmiş bir haftadır onunla ugraşıyorum genede atmada bir sorun var  efrahim KORKUT abimin ziyaretinde cok  degerli insanlarla tanışma fırsatı buldum
 buda dag cilegiymiş cok aromatik  ve hoş bi kousu vardı

afyonlu gölcüge  gelirde kar getirmezmi   cok güzel bir  görüntüydü
efrahim arılıgınıda ziyaret ettik ve arılarının sakinligi beni dogrusu cok etkiledi....bizler böyle arı yla hic calışamadık.. inşallah bu sene afyona uyum sıkıntısı olmassa ırkını  degiştiriyoruz nasipse tabikii
 halıdere sahili  ve cok etkilendigim cami ve  imamıydı allah razı olsun ondan
abimin arılıgındaki komşusu güzel komşuluk ilişkileri varki  görmelisiniz. şu manzarada yaz halini hayal ettim hep

1 yorum:

KIRKBİRÇİÇEK BAL VE ARICILIK dedi ki...

Mehmet Bey Düğünümüze iştirakiniz Bizleri ne kadar memnun etti bilemessiniz.Ayrıca arılarımızı beğendiğiniz ve bloğunuzda paylaştığınız için de çok teşekkür ederiz.İnşallah baharda görüşürüz.