3 Mayıs 2013 Cuma

TAB BİRLİK BAŞKANLARI TOPLANTISINA VEKALET ETTİK

 selamünaleyküm dostlarım  Afyon birlik başkanımız Şeket bey bir gün akşam üzere idi ankaraya  gidebilip gidemeyecegimi sordu    tamam abi dedim ve cok heyacanlı bir  hafta sonundan sonra ankarada idik
  cok  güzel birlikte  sohbet bilgi alışverişleri  oldu ben  fazla bir bilgim olmadıgından  sadece dinlemekle yetindim bi takım notlarda aldım  birlik başkanımıza verme  acısından



 şu tabloda beni etkileyen tekşeky   oturdugum yer yönetim kurulu  na ayrılan yermiş   bir kişi  abi burası  yönetimin yeri müsade et bile demedi .  kimse sag olsunlar

 
  çay molası ve ayak üstü  sohbetler

  toplantısonrası AŞTİ selahattinGÜNEY (ballı baba) abimi arıyorum oda otobüsten beni  cekermiş


 maltepe AKAR otel
 kavaltıda  ovacık ve adana  birlik başkanlarımızla idim


  aydın birlik başkanımız
  ve BALLI babam akşamakadar hiç oturmadı MAŞALLAH

  sigara molası  BÜNYAMİN abimle tekrar görüşme miz de cok iyi oldu
 aydın birik başkanı abimiz AYDINDAki topluarı ölümleri  ile söz isteyip konuşmasını  yaparken

Hiç yorum yok: